ZAVRŠEN JE 8. MEĐUNARODNI BIZNIS SAMIT-BIST 2019
- авг 19, 2019
- Business Summit, Vesti
8. MEĐUNARODNI BIZNIS SAMIT-BIST 2019
21.06 – 23.06. 2019
VRNJAČKA BANJA, HOTEL FONTANA, Kongresni centar
Da je uspešna formula kod umrežavanja poslovnih ideja i biznisa, pre svega, dobra poslovna komunikacija, pokazao je upravo završeni 8.BUSINESS INTERNATIONAL SUMMIT –BIST 2019.
Njegovi organizatori:
Opština Vrnjačka Banja, Nacionalni naučno poslovni centar GEGULA iz Kraljeva, Balkanski naučni centar Ruske akademije prirodnih nauka iz Beograda, Fakultet za menadžment iz Sremskih Karlovaca i C.R.E.A.M EUROPE (SERBIA) PP ALIANCE, NOVI SAD uz suorganizatore Univerzitet za poslovni inženjering i menadžment iz Banja Luke, Visoka zdravstveno sanitarna škola strukovnih studija, Visan iz Beograda i Udruženja poslovnih žena "Ilinka Ilić", iz Kraljeva, imajući na umu da nikada nije previše promocije za ono što je najbolje iz SRBIJE i da je stalno povezivanje, edukovanje i informisanje stalan proces potrudili su se da učesnicima 8.BUSINES SAMITA omoguće da se u dobroj atmosferi i lepom ambijentu hotela Fontana tri dana uspešno druže i rade.
Skup su podržali predstavnici:
Vlade Republike Srbije, Republike Srpske, Privredne komore Srbije, gradova, lokalnih samouprava i drugih državnih naučnih institucija i ustanova, kao i privrednici, preduzetnici, primarni poljoprivredni proizvođači, članovi udruženja, zadruga iz regiona i mnogi drugi.
Tokom 8.BUSINESS SAMITA je održano i nekoliko panela a posebnu pažnju i interesovanje učesnika zainteresovala je tema "Novi mediji i primena digitalnog marketinga u turizmu" kojom je moderirala Doc.dr Tatjana Ćitić, pomoćnik izvršnog direktora i rukovodilac službe medijskih usluga RTS-a, kao i panel čija je tema "Država i mali biznis" okupio predstavnike državnih organa tj. vladinog sektora, privrednike-primer dobre prakse i predstavnike civilnog društva. Tri dana BUSINESS SAMITA je bilo ispunjeno događajima, zabavno-muzičkim, kulturnim programom (izložba slika, promocija knjiga) i sportskim dešavanjima.
Saznanja, iskustva, ideje koja će poneti sa ovog skupa treba da opravdaju suštinu ovog okupljanja: da bude ispred vremena i da da kvalitet više.
Ciljevi projekta ali i same manifestacije su ispunjeni – ističe sa ponosom Marija Jovičić, predsednik organizacionog odbora BIST 2019 i nastavlja da je veliki uspeh što su u ova teška vremena za posao i biznis, brojni učesnici smogli snage da dođu u Vrnjačku Banju (oko 500), da se predstave na najbolji mogući način i što su prepoznali BUSINESS SAMIT kao pravo mesto za razmenu iskustava, ideja i kontakata i što su uspeli da ostvare uspešnu saradnju u izuzetnom turističkom i poslovnom ambijentu kakav nudi Vrnjačka Banja.
Učesnika je bilo iz raznih krajeva zemlje ali i okolnih zemalja, velikih kompanija, instituta, fakulteta,malih i srednjih preduzeća, proizvođača rakije, vina, meda, zanatlija, umetnika, udruženja,kulturno-umetničkih društava.... a među mnoštvo gostiju (oko 2000), bilo je i uglednih zvanica (diplomata, političara, poslanika, gradonačelnika, predsednika opština, dekana, rektora i mnogo istaknutih privrednika iz zemlje i regiona).
Sasvim smo sigurni da će sledeće godine, posle uspešno realizovanog BIZNIS SAMITA-BIST 2019, svi zajedno biti ponovo na okupu u još većem broju, a u poslovnom smislu još snažnijem i jačem BIZNIS SAMITU-BIST 2020!
Vrnjačka Banja,25.jun 2019
Milan Jovičić, dipl.menadžer
Producent i menadžer BIST 2019
BUSINESS SAMIT je prepoznatljiv po tome što se već tradicionalno dodeljuju godišnje nagrade GRAND PRIX –BUSINESS SAMITA!
U nastojanju da skrenemo pažnju javnosti na pozitivan doprinos institucija, pojedinaca, kompanija, udruženja koji neguju dobre poslovne običaje, poštuju poslovnu etiku, uvažavaju ličnosti, pojedince, partnere, klijente i potrošače ističe gospodin Milan Jovičić, menadžer projekta i nastavlja, specifičnost nagrade i posebna čast za njene dobitnike je u činjenici da sve njih predlaže organizator na osnovu 10 postavljenih kriterijuma, a bira i ocenjuje stručan žiri sastavljen od uglednih menadžera, naučnih radnika i javnih ličnosti iz više država iz regiona.
Ovogodišnji laureati i dobitnici ovog prestižnog priznanja su:
- Boban Miković, vlasnik i osnivač preduzeća Boban Comerc, Vrnjačka Banja LIČNOST GODINE U PRIVREDI ZAPADNOG BALKANA
- Zoran Ljubotina, direktor Turističke organizacije grada Zrenjanin
BREND AMBASADOR U TURIZMU ZAPADNOG BALKANA - Univerzitet za poslovni inženjering i menadžment (PIM), Banja Luka, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
NAJBOLJA NAUČNO VISOKO OBRAZOVNA INSTITUCIJA Zapadnog Balkana - Kinološki savez Republike Srbije, Beograd
NAJBOLJA KINOLOŠKA ORGANIZACIJA Zapadnog Balkana - Opština Lopare, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina
NAJBOLJA OPŠTINA (lokalna samouprava) Zapadnog Balkana - Prof.dr Vesna Ćilerdžić, prodekan za nastavu Fakulteta za mnadžment, Sremski Karlovci
LIČNOST GODINE U NAUCI Zapadnog Balkana - Balkanski naučni centar Ruske akademije prirodnih nauka, Beograd za AFIRMACIJU I PROMOCIJU BALKANSKE NAUKE I NJENU PREZENTACIJU U SVETU
- Techno MK auto –Čačak, Čačak za
DOPRINOS OČUVANJU I ZAŠTITI ŽIVOTNE SREDINE kroz prodaju EKO AUTOMOBILA 2019 GODINE (TOYOTA) - Sanja Lekić, vlasnik i osnivač Alfa Ton Lekić, Podgorica, Crna Gora
LIDER PREDUZETNIČKOG STVARALAŠTVA Zapadnog Balkana - Saša Maksimović, predsednik opštine Novi Bečej
NAJBOLJI PREDSEDNIK OPŠTINE Zapadnog Balkana - Ivan Kilibarda, direktor Vile Jelena, Beograd
BREND MENADŽER GODINE U TURIZMU Zapadnog Balkana - Radio televizija Srbije za internet TV i radio platformu RTS Planeta
BIZNIS PROJEKAT GODINE - Prim.mr sci.med dr Aleksandarr Jokić, vd.generalnog direktora Specijalne bolnice za rehabilitaciju Banja Koviljača
LIČNOST GODINE U TURIZMU Zapadnog Balkana - Turistička agencija BARCINO TOURS, BEOGRAD
NAJBOLJA TURISTIČKA AGENCIJA Zapadnog Balkana - MUJEN LUX, Kopaonik
NAJBOLJI TURISTIČKI KOMPLEKS Zapadnog Balkana
Zaključci skupa, koji se upućuju resornim ministarstvima i svim nadležnim institucijama i ustanovama u Srbiji i regionu:
- Novi mediji i primena digitalnog marketinga u turizmu su postali jedan od ključnih faktora razvoja turizma i nude mogućnost za predstavljanje turističkih proizvoda velikom broju potencijalnih korisnika usluga kroz ciljno targetiranje na osnovu lokacije, pola,uzrasta, interesovanja i drugo.
Opšti je zaključak ovog panela da je turistički brend moćan onoliko koliko ima pratilaca i uspešnim turističkim organizacija mesto je na najpopularnijim društvenim mrežama sveta. - Turizam kao regionalna perspektiva je po ko zna koji put pitanje razni skupova o turizmu jer bi se međuopštinskim i regionalnim partnerstvom mogla unaprediti turistička ponuda, kordinacija aktivnosti, razvoj kadrova, efikasniji marketing i iskorišćenje regionalnih perfomansi za planinski aktivni odmor, zdravstveni turizam, ruralni turizam, gastronomiju, kongresni turizam, događaj, manifestaciju itd...
Bilo je dosta projekata ali rezultati su skromni. Međutim ima pojedinačno svetlih primera poput Vrnjačke Banje koja je dosegla najviši destinacioni lanac vrednosti svojim prirodnim potencijalima, osmišljenom infrastrukturom, dobro dizajniranim turističkim proizvodom, uslugom i aktivnostima koje se nude gostu i tako stala rame uz rame evropskim turističkim centrima.Takođe svetao je primer i Banja Koviljača. Primer uspešnih lokalni zajednica je opština Novi Bečej i opština Lopare (Republika Srpska) koji su uradili dosta na planu turizma.
Dakle, pobeđuju oni koji znaju i umeju da unesu potrebne pomene, donesu inovativne ideje, energiju, strast stvaranja i poseduju preduzetnički naboj.
Uspešni shvataju značaj stvaralačke snage znanja, poslovnih i socijalni znanja (poslovna kultura, veština komunikcija, upravljanje vremenom i stresom), dok neuspešni brane ono što znaju.
Završićemo rečima Dositeja Obradovića (811) "Potrebna nam je škola poznavanja života i ljudi, aktivna škola razumnog čoveka, rada i učenja čime se stiče potrebno iskustvo". - Nema ekonomskog razvoja bez preduzetničke inicijative malog biznisa ,bez puta ekonomskih sloboda i racionalnog kreiranja budućnosti utemeljeno na odgovarajućim saznanjima i razvoju preduzetničkog duha.
- Kumulativni efekti ugrožavanja prirodne sredine i ekonomskih šteta neprocenjivi su i ugrožavaju budućnost budućih generacija. Na neke nismo mogli da utičemo, a na neke smo mogli, morali i možemo. Neophodno je pored normativnih rešenja, instutucijalnih mehanizama za zaštitu životne sredine jačati društvenu svest i promociju odgovornosti i eliminisati do sada visoki stepen tolerantnosti javnog mnjenja.
Generalni zaključak je: da bi ste bili uspešni nisu Vam potrebni mišići Herkulesa, refleksi grand pri vozača, mozak Ajnštajna, potrebno je da znate šta da radite a tu sam ja jedini problem.
Mora da može bolje,zar ne!?
Nikad nije kasno za promenu pravca ka ostvarivanju ciljeva.
8.BUSINESS INTERNATIONAL SUMMIT U MEDIJIMA
PREDSEDNIK OPŠTINE NOVI BEČEJ NAJBOLJI GRADONAČELNIK NA ZAPADNOM BALKANU
OPŠTINA LOPARE SE PREDSTAVILA NA BIZNIS SAMITU U VRNJAČKOJ BANJI
ZAVRŠEN OSMI “BUSSINESS INTERNATIONAL SUMMIT – BIST 2019” U VRNJAČKOJ BANJI
OPŠTINA LOPARE NA BIZNIS SAMITU
ОSМИ BUSINESS INTERNATIONAL SUMMIT „BIST 2019“
BARCINO TOURS OSVOJIO NAGRADU "ŠAMPION TURIZMA ZAPADNOG BALKANA"